Ha Challenger!
Nog even en dan is het zover: de challenge!Poah, wij hebben er weer enorm veel zin in 💪🔥
Zoals altijd zijn er nog een paar belangrijke zaken die je even op orde moet hebben. Eén daarvan is de afstandsverklaring.
Wij vinden het echt ontzettend gaaf dat je meedoet, maar… aan dit soort toertochten zitten natuurlijk bepaalde risico’s. Hiervoor kunnen wij geen verantwoordelijkheid dragen.
Daarom willen we je vragen om het bestand hieronder te downloaden, in te vullen, uit te printen en op de dag van de challenge bij ons in te leveren.
👉 Je kunt het bestand hier downloaden
Wij willen er op attenderen dat wij de gegevens niet voor andere doeleinden zullen gebruiken dan aangegeven bij de inschrijving.
Met geoliede groet,
Het motor challenge team
Berrie, Paul en Roy
